Sang

Sang (vokalopplæring)

Tilbud for elever fra 4. trinn og oppover.

Dette er et tilbud for alle som synes det er gøy å synge, og som kunne tenke seg å videreutvikle stemmen sin. Timene vil bli tilpasset hver elevs nivå og forutsetninger, slik at de blir så lærerike og morsomme som mulig.

Sangelevene får en grunninnføring i sangteknikk. Dette inkluderer å lære om; oppvarmingsøvelser, vokalplassering, klang, intonasjon, artikulasjon og tekstformidling.

Eleven vil få gode tips og lære om hvordan man øver hjemme. Et mål vil være å opparbeide selvstendighet på instrumentet og å skape motivasjon/framdrift.

Om dere er flere elever som ønsker å synge i vokalgruppe, melder dere på individuelt og blir satt sammen i grupper ved inntak.

Sangstund med Martine på Dovre barneskole

Sangstund for 1.-4. klasse er et tilbud der man samles og synger både nye og gamle sanger. Tilbudet er for alle som liker å synge og ønsker å gjøre det sammen med medelever.

Les mer under “Tilbud” og “Kortkurs”!